فال

falforosh

بیا به فال زندگی بخندیم که خنده بر هر درد بی‌درمان دواست!

دختر فال فروش آنقدر به دو گردشگر خارجی التماس خریدن فال می‌کرد اما درجواب فقط چهرهای خندان یک مرد و یک زن را می‌دید. وقتی گفتم نه زبان ما را متوجه می‌شوند و نه می‌توانند فال را بخوانند تعجب کرد. مرد جوان با زبانی مبهم حرفی زد. دختر گفت چقدر تند حرف زد، چی گفت! گفتم نمیدونم همزبون ما نیستن، ایرانی نیستن. دخترک تعجب کرد که مگر جایی بجز مترو در دنیا وجود داره! فال رو باید بفروشم جاش پول بگیرم این همه‌ی زندگی هست.

دختر کوچولو رفت، ولی من به اون نگفتم من که زبانت رو می‌فهمم و نهایت کاری که می‌تونم انجام بدم خرید یک فال هست که نه دنیای من و نه دنیای تو رو تغییر نمیده.

کسی میدونه سازمان مسئول رسیدگی به این مسائل(مصائب) اسمش چیه ؟

بهزیستی ؟ کمیته امداد ؟ بنیاد مستضعفان ؟ و چقدر سازمان‌های پولدار توی ایران وجود داره که توان اضافه کردن مسئولیت جدیدی به چارت سازمانی خودشون رو دارند. فعلا که مترو وظیفه‌ی اشتغالشون رو برعهده گرفته!

راستی از حال همسایتون باخبر هستین؟

 

~ توسط tohirow در ژوئن 22, 2012.

پاسخی بگذارید

 
