ظاهراً من رو باز هم گرفتن (via وبلاگ رسمی آرش بیخدا)

دو سه بار هم قبلاً به من گفته شده بود که من رو گرفته اند. اما این دفعه انگار واقعاً من رو گرفتن، چون من توی خبر 2:30 اومدم صحبت کردم! من رو هربار که میگیرند به این فکر میکنم که چقدر خوب بود من یک میلیون دلار پول داشتم میرفتم در یک جزیره ای چیزی صبح تا شب میخواندم، مینوشتم، حرف میزدم و گوش میکردم… من اگر درویش بودم الان زندگیم رو ول میکردم میرفتم دنبال اینکار، ولی از آنجا که اینجانب کاپیتالیست هستم، نمیتونم زندگیم رو ول کنم به این راحتی ها… یک … Read More

via وبلاگ رسمی آرش بیخدا

~ توسط tohirow در اوت 20, 2011.

پاسخی بگذارید

 
