آقای فیلتر ایران پیدا شد

Censorindex

همین طور داشتم سرچ می زدم برای اسم یک دامین که با خودم گفتم بذار درباره مشخصات مالکیت

peyvandha.ir

تحقیق کنم.

به یک ایمیل یاهو رسیدم که این بود: mkhadem61@yahoo.com

ایمیل را داخل فیسبوک سرچ کردم و به این صفحه رسیدم، آقا دوست داشته صفحه فیسبوک هم بسازه =)) : https://www.facebook.com/profile.php?id=1445826089

و در نهایت به سایتی رسیدم که پر از مطالب ساندیسی بود که یکی از مدیرانش همین آقای مصطفی خادم المله بود.

این هم لینک سایتش: http://fash-ershad.ir/

به هر حال این دامین به اسم این آقا که در وزارت فشنگ و فشار اسلامی کار می کنه ثبت شده و اصلا هم شاید چیز جالبی نباشه، اما دیدی یک دفعه یه چیزی می افته به جون آدم ، می ره دنبالش….. من هم این طوری شدم

~ توسط tohirow در آوریل 18, 2011.

پاسخی بگذارید

 
