نامه ای به امام

سلام امام رضا

امروز فریاد بلندی زدم و هرچی دشنام دلم خواست به هرکسی که به ذهنم رسید دادم…

چون امروز که مثل اکثر پنجشنبه های دیگه ظهر از سرکار اومدم خونه، تلویزیون داشت حرمت رو نشون میداد. چیزی که خیلی برای من عجیب بود صحنه ای بود که یکی از خادمین رو نشون میداد که مسئول جواب دادن به تلفن بود.

آره یه خط تلفن گذاشته بودن که مردم زنگ بزنن با امام رضای خودشون حرف بزنن… خب دلیل عصبانیت من همین بود. آخه دیده بودم یه سری نامه تو چاه میندازن ولی کسی که تو خونه ی خودش باشه نتونه با شما حرف بزنه ولی تلفن بتونه بزنه ندیده بودم. بهر حال بگذریم،حالا که آروم شدم دیدم از تلفن بازی خوشم نمیاد گفتم یه پست بزارم تا  شاید که یه خادم پیدا بشه وبگرد برات بخونه.

نمیدونم از کجا شروع کنم ولی خیالت راحت باشه که نمیخوام ضامنم بشی چون نه توی جاهای دولتی به من کار میدن و نه اینکه توان پرداخت قسط وام که بخوام بگیرم.

خواستم از این امام جدیده بگم که تازگی ها اس ام اس بازی یاد گرفته. امروز اس ام اس داده گفته فردا میخوام نماز بخونم شما هم بیاین. میدونی که کیو میگم امام خامنه ای رو میگم همین که میگن از کشتار مردم و زندان و اوضاع اقتصادی خبر نداره و آدم خیلی خوبیه. ولی اگه دیدش بهش بگو من اهل اس ام اس بازی نیستم به من اس ام اس نده.

امام جون از هدفمندی بگم که نسبت دادن به شماها. من نمیگم ها محمود میگه تازه بعضیا میگن سد محمود. میگه که امام زمان یارانه ها رو مدیریت کرده بخاطر همینه که هدفمندی خیلی عالی اجرا شده.

میخواستم بگم من که از مدیریت چیزی نمیفهمم ولی از وقتی که هدفمند شدیم و مدیریتش رو انداختن گردن شماها من یکی داره بهم سخت میگذره. مسیر رفت و برگشت از خونه تا محل کارمون رو روزی 500 تومن بیشتر کرابه میدم. درجریان باش که رئیسمون همونی که سالی یکی دوبار میاد زیارتت هنوز حقوقمون رو زیاد نکرده. دیگه خودت حساب کن تو ماه چقدر میشه. با اتوبوس هم که باید روزی دو سه ساعت برای رفت و برگشت وقت بزاری.

میگم که حالا که 14 بهمن هست با دهه فجر و انقلاب اسلامی همزمان شده با اعتراضات مردم مصر، یه کاری کن که اخوان المسلمین مردم رنج دیده مصر رو اغفال نکنن. چون اگه اینجوری بشه بعدا صدهزارتا خط و صدهزار منشی و خادم هم بزاری نمیرسی تلفن همه ی آدم ها رو جواب بدی.

ببخشید که سرت رو درد اوردم.

دوستدارت من. (خودت که میدونی اسممون رو هم نمیتونیم بگیم)

~ توسط tohirow در فوریه 3, 2011.

پاسخی بگذارید

 
