سید حسن خواهش می کنم ما رو سر کار نزار اگه چیزی میخواستی بگی تاحالا گفته بودی

خواهش می کنم ما رو سر کار نزار اگه چیزی میخواستی بگی تا حالا گفته بودی. یا حداقل الان میگفتی …

راستی سید حسن خمینی مگه قرار بود چی بگه که حرفشو نصفه رها کرد ؟!!!

مگه قبلا چی کار کرده بود یا چی گفته بود که فکر کردن با حکومت نیست ؟
کی میتونه جواب سوال منو بده ؟

تازه اینجوری نصفه موندش بعدش هر طرفی هم بخواد میره ، سبز علوی بخواد بشه میگه خودتون نخواستین ازتون طرفداری کنم.
سبز اموی خواست بشه هم میگه ، دیدید من خواستم نطق تاریخی کنم تو دهن کودتاچیا بزنم ، دولت تعیین کنم ..

~ توسط tohirow در ژوئن 6, 2010.

پاسخی بگذارید

 
