حجاب

کاشکی من یه دختر بودم

با توجه به رابطه مستقیم بدحجابی و زلزله :

اگه من دختر بودم همین فردا صبح که از خواب بیدار می شدم،
، می رفتم بهارستان تا کشف حجاب کنم تا اون هرم زیبا و ساختمون اطرافش رو سرشون خراب بشه
اینا که بود و نبودشون فرقی نداره
بعدش اگه زنده میموندم از اونجا خیابون جمهوری رو به سمت غرب میرفتم تا جاهای دیگه هم این کارو انجام بدم

به دوستمون که میگه خوب شد دختر نیستی وگرنه آبرو بر بودی ، با بگم که : ما که از مردی نه خیری دیدیم و نه اینکه خیری به کسی رسوندیم و با این کار هم یه ملت رو از دست آدم های بی خاصیت نجات میدادم و هم از افکار و عقاید تحمیلی تو راحت میشدم

~ توسط tohirow در مه 14, 2010.

3 پاسخ to “حجاب”

  1. حالا هی تمایلات خودت رو یه جوری بکن تو مغز این دخترا!

    • این همه دخترا آرزوی پسر بودن داشتن کسی نپرسید چرا ؟

      حالا ما که گفتیم چرا میخوایم دختر بشیم گیر دادی میگی تمایلاتمو تو مخشون نکنم.

  2. این همه دخترا آرزوی پسر بودن داشتن کسی نپرسید چرا ؟

    حالا ما که گفتیم چرا میخوایم دختر بشیم گیر دادی میگی تمایلاتمو تو مخشون نکنم.

پاسخی بگذارید

 
