بهترین گروه دنیا

من خودم خواستم داستانشو بنویسم گفتم شاید بعضیا !!! ناراحت بشن یا اینکه…

پس از هر دسته ای هستید و با دستی که دسته گلی به آب دادید دست بشوئید و دست در دست هم دهید به مهر تا این خاطره ی شیرین خودتان و بد! من را در قسمت نظرات کامل کنید.

قوانین نگارش :  

  • از دست و پا زدن بی مورد خودداری کنید که دست حبیب بالاتر از هر دستیست .
  • دست کم یه کلمه بنویسید.
  • برای لو دادن هم دیگه پیش دستی کنید.
  • به هر نفر دست تنگ یارانه نقدی پرداخت می شود.
  • حرفاتون اصلا دست چین نمیشه راحت باشین.
  • اونی که مثل پیرمردهاست الان رفته دسته شوئی، اسمشو نمیگم که اولش میم داره.
  • دست زدن و دست فروشی اینجا ممنوع هست.
  • دست خالی نیاین سر بزنین.
  • جایزه هم میدیم یک دستگاه فرش دست بافت چند وجبی.
  • دست نویس هم قبوله خودمون جاتون تایپ میکنیم.
  • دست شکسته ها نیان اینجا.
  • چپ دست ها اول نیت کنند.
  • دست مریضا میگم به خودم که نخواستم قوانین رو زیادتر کنم.

هدف :

دار و دسته ای که دست داشتن در این ماجرا شناسائی کنیم و به سزای عملشون برسونیم.

برای همین استفاده از دسته بیل و دسته چاقو کاملا جوانمردانه هست.

دست از طلب ندارم تا کام من برآید

 

~ توسط tohirow در آوریل 21, 2010.

یک پاسخ to “بهترین گروه دنیا”

  1. 31 فروردین 1389

پاسخی بگذارید

 
